اگروفودز | نیازمندی های صنایع غذایی و کشاورزی
اگروفودز | نیازمندی های صنایع غذایی و کشاورزی

کمپین پپسی با حضور باب راس به لطف فناوری دیپ فیک

سرویس تامین اخبار اگروفودز :

بدون تردید این امر با توجه به گذشت مدت زمانی طولانی از فوت باب راس عجیب به نظر می رسد. براساس گزارش ام تی ان دو، این برند به منظور استفاده از چهره باب راس در کمپین بازاریابی تازه اش رضایت نامه رسمی از شرکت باب راس دریافت کرده است. این شبیه سازی به لطف استفاده از فناوری دیپ فیک امکان پذیر شده است.

تیم بازاریابی ام تی ان دو، پس از مدت ها تلاش برای استفاده از یک چهره مشهور در کمپین بازاریابی شان به استفاده از فناوری دیپ فیک رو آورده اند. ویدئوی رسمی این کمپین با نام «قسمت گم شده» در تاریخ 6 مارس به طور رسمی رونمایی خواهد شد. پلتفرم هدف برای این کمپین نیز یوتیوب است. داستان اصلی این ویدئوی بازاریابی درست مانند برنامه مشهور لذت نقاشی پیرامون شیوه های خلق آثار هنری جریان دارد. تفاوت اصلی در این میان استفاده بازاریاب های پپسی از باب راس برای ترسیم لوگوی ام تی ان دو است.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *